Hej spejderinteresserede
Velkommen til Radulf Gruppe,
Du skal skrive dig op dig op lige her.
Har du skrevet dig op tidligere og deltaget i de 3 prøvegange, så skal du IKKE skrive dig op igen. Svar på den info/velkomstmail du har fået fra os - eller skriv til info(a)radulf.dk og bekræft, at du gerne vil meldes ind
(Det kan måske virke lidt megen information at afgive blot for at prøve at være spejder. Men det er den enkleste måde for vores 100% frivillige ledere at holde styr på tilgangen af nye spejdere - og samtidig kunne udsende informationer om gruppen).
Vi kan også have en venteliste blandt (2-3 klasserne) spejderne, da vi gerne vil sikre, at vi leverer de bedst mulige spejderaktiviteter med de 100% ressourcer vi har til rådighed - og det gør vi blandt andet ved at sikre, at vi har et rimeligt forhold mellem antallet af spejdere og frivillige ledere. Du får naturligvis besked omkring der er venteliste eller ej.
Fatter du ikke interesse, så sletter vi dine data fuldt ud igen efter prøvemøderne.
Når du skriver dig op, så henvender vi os efter typisk et par dage på e-mail, og du vil få at vide, hvordan du skal forholde dig.
Hvis du som voksen har tid og lyst - du behøves ikke have spejdererfaring - til at give en hånd med, så kontakt Kenneth på kenneth(a)radulf.dk - så er vi villige til at se, om vi ikke kan finde en løsning, , hvor dine forældre er med til at lave aktiviteter - og du kan begynde med det samme. Det er dog noget, som I givet fald skal aftales nærmere.
De første møder i praksis
Hvis vi har plads til dig, så kan du deltage i 3 møder førend vi beder dig om at tage endelig stilling til om spejder er noget for dig.
Hvis du efter 3 møder gerne vil meldes ind i Radulf Gruppe, så skal du blot svare på den mail du har fået, hvor vi byder dig velkommen til at kigge forbi. Dermed bekræfter du, at du gerne vil meldes ind i gruppen.
Når du har meldt dig ind, så vil du modtage en opkrævning fra vores kasserer på kontingent for det indeværende halvår + et engangsbeløb på 200,00 kr.
De 200 kroner dækker omkostningerne til:
Spejdertørklæde (du skal altså ikke selv købe dette i Spejder Sport
Sangbog
Leder du efter en brugt uniform eller andet udstyr (rygsække o.l.), så har vi typisk lidt på lager til rimelige priser. Spørg lederne for nærmere information/at se, hvad vi har på lager.
Kom og prik en af lederne på skulderen, når du har meldt dig ind, så vil vi udlevere ovenstående - men altså først, når du har indmeldt dig. (mærker til uniformen udleveres, når I har købt uniformen, så bliver de ikke væk i mellemtiden :)). (Vi har jævnligt også brugte uniformer til salg - spørg lederne).
Alle betalinger til Radulf gennemføres som Dankort/kreditkortbetaling via vores hjemmeside. Eventuelle spørgsmål kan rettes til vores kasserer på kasserer@radulf.dk
Kontingentet
Vores kontingent er 600 kroner pr. halvår og opkræves forud og tilbagebetales
ikke ved udmeldelse midt i halvåret.
BEMÆRK:
Vi går efter klassetrin, så I skal vælge "Starter i" efter følgende kriterier:
Familie-søndagsspejd: 4 år - 1 klasse: søndag i lige uger
Mini: 2-3 klasse
Junior: 4-5 klasse
Trop: 6 klasse og op
Mobilnummer:
I skal under spejderens stamdata kun angive spejderens eget mobilnummer ikke jeres som forældre - det angives under forældrerubrikken.
E-mailadresse:
I skal under spejderens stamdata kun angive spejderens egen e-mailadresse ikke jeres som forældre - den angives under forældrerubrikken.
(Vi vil ellers få problemer med vores medlemssystem).
Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte lederne - kontaktinfo kan findes her på siden.
Lederne
Radulf Gruppe